Wed, 30 Nov 2016 16:31:00 GMT
Förändring av det totala antalet aktier och röster i Anoto Group AB (publ)

Lund, 30 november, 2016 - I november 2016 har antalet aktier i Anoto Group AB (publ), org nr 556532-3929, ökat med sammanlagt 63 754 640 nya aktier till följd av nyemissioner som beslutades av styrelsen den 17 oktober 2016.

Aktiekapitalet i Anoto Group AB uppgår per den 30 november 2016 till 46 816 642,16 kronor, fördelat på 2 340 832 050 aktier. Det totala antalet röster i Anoto Group AB uppgår per den 30 november 2016 till 2 340 832 050 röster.

Denna information är sådan information som Anoto Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 30 november 2016 kl. 17.31 CET.