Fri, 31 Mar 2017 12:00:00 GMT
Förändring av det totala antalet aktier och röster i Anoto Group AB (publ)

Lund, 31 mars 2017 – I mars 2017 har antalet aktier i Anoto Group AB (publ), org. nr 556532-3929, ökat med sammanlagt 2 869 884 nya aktier i samband med en kvittningsemission hänförlig till förvärv av ytterligare 19 535 aktier i XMS Penvision AB, ett dotterbolag till Anoto Group AB.

Aktiekapitalet i Anoto Group AB uppgår per den 31 mars 2017 till 46 874 039,84 kronor, fördelat på 2 343 701 992 aktier. Det totala antalet röster i Anoto Group AB uppgår per den 30 juni 2016 till 2 343 701 992 röster.

Jörgen Durban, styrelseordförande Joonhee Won, VD

Denna information är sådan information som Anoto Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 31 mars 2017 kl 14:00 CET.